مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم
سرخط خبرها

حمله به کریمی به خاطر انتخاب مشاور رسانه‌ای

  • کد خبر: ۱۷۱۵۲۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
حمله به کریمی به خاطر انتخاب مشاور رسانه‌ای
انتخاب مشاور رسانه‌ای از سوی حجت کریمی بار دیگر انتقاد‌هایی را از سوی هواداران متوجه سرپرست باشگاه کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که هواداران باشگاه استقلال انتظار دارند در روز‌های نقل وانتقالات سرپرست موقت این باشگاه از پس چالش‌های انتخاب بازیکن مطرح بر آمده و با ستاره‌ها قرارداد امضاء کند، اما تا امروز قراردادی به صورت رسمی از سوی حجت کریمی با بازیکنان منعقد نشده است.

از سویی سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته از مشاور رسانه‌ای خود رونمایی کرد که این موضوع به مذاق هواداران باشگاه استقلال هرگز خوش نیامد و انتقاد‌های تندی به سرپرست باشگاه استقلال بابت چرایی انتخاب مشاور رسانه‌ای در چنین شرایطی شد. استقلالی‌ها اعتقاد دارند کریمی باید در این برهه حواسش به انعقاد قرارداد با بازیکنان ستاره باشد، نه اینکه برای خودش مشاور رسانه‌ای انتخاب کند.

البته سرپرست باشگاه استقلال به هربهانه‌ای مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار می‌گیرد و او هرگز چهره محبوبی میان هواداران این باشگاه نیست و اگر برای خودش مشاور هم انتخاب نمی‌کرد باز هم زیر تیغ بود و هواداران بهانه‌ای برای انتقاد از او پیدا می‌کردند. مهم‌تری موضوعی که سبب شده کریمی جایگاهی در بین هواداران استقلال نداشته باشد، حضورش در هیات مدیره مدیرانی است که به دلیل برجا گذاشتن بدهی‌های بسیار از استقلال کنار گذاشته شده‌اند واستقلالی‌ها اعتقاد دارند کریمی که در هیات مدیره مدیرانی همچون آجورلو و فتح الله‌زاده حضور و از تمام تصمیم‌گیری‌های اشتباه مالی اطلاع داشته هرگز نباید در چنین جایگاهی قرار بگیرد و حتی گزینه مدیرعاملی باشد.

آنچه مسلم است کریمی برای به دست آوردن دل هواداران استقلال راهی طولانی در پیش دارد و باید در این راه به شت باهوش عمل کند وبا برخی تصمیم‌گیری‌های شتاب زده انتقاد‌های بیشتری متوجه خود نکند. اینکه آیا اولویت‌های سرپرست استقلال در این برهه آیا به سود استقلال تمام خواهد شد یا خیر، سوالی است که درآینده پاسخش روشن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->